The crappy weather-god!

Inte nog med att allt som kan strula med bilprojektet ska strula så verkar väderguden vara emot fiske, för det ska antingen blåsa storm eller regna katter och hundar när vi ska ut på galej!

Aja som Storfiskare-Kapten-Matte skulle sagt "Anfäkta och anamma, jag ska lära dem ett och annat" inte ger vi upp för det, men ska vi ut på nya vatten och fiska så får gärna vädret vara med oss.

Nu ger nog i alla fall Storfiskare-Björn upp för tillfället...måste tröst mig med att köpa nya fiskesaker och se fram emot helgen, för då ska storregnbågen på 5 kilo upp och så skiter jag i om det regnar.

Kommentarer
Postat av: Storfiskare-Per

Sitter och kollar på http://youtube.com/user/Rackelhane fina fisken!

2007-08-27 @ 19:54:05
Postat av: Storfiskare-Kapten-Matte

haha jag måste vara glömsk :D

2007-08-27 @ 21:46:54
Postat av: Storfiskare-Björn

Storfiskare-Per: Fina fisken det där, sådana där ska vi dra upp idag eller?
Storfiskare-Kapten-Matte: Du måste ju äta alla din medicin emot din glömska...eller har du glömt det med?

2007-08-28 @ 06:01:52
Postat av: Storfiskare-Kapten-Matte

Skit asså det glömde jag !
Båt säljes styrpulpet 5,6m x 2,10 70hk Johnson -80 toppar 25knop
Endast 49 995:- ! fynda nu

2007-08-28 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0