2008-03-30: Malmön

Vädret var för fint för att kasta bort så jag packade ner fiskespöt och nya kameran som numera alltid kommer få följa med på fisketurarna. Sedan så begav jag mig till Malmön i Köping för att försöka lura upp fiskarna, trots att jag aldrig någonsin fått napp här de få gångerna jag försökt.

På bryggan med sakerna.

image160


Här ute lovar jag att de feta madammerna står och lurar men de vill verkligen inte bita på mina fina drag. Jag provade de flesta som fanns i draglådorna men de ville inte.

image161


Hade jag haft en båt och haft en båtplats här så hade båten redan legat i, förstår inte människor att fiskesäsongen redan är igång sedan länge?

image162


Ute på Malmön så finns även ett fågelskådningstorn så när jag tröttnat på att fiskarna inte ville hugga så gick jag upp i det och spanade lite och fotade.

image163

Jag fick i alla fall blöta dragen och det är ju det viktiga, jag hade kul men fiskarna uteblev även denna gången...vettekatten om jag ska fiska nå mer här ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0