Nya saker inköpta.

I lördags så var jag på Berras för att shoppa lite saker, det blev 5 nya drag. De på nedre raden och det röda Super-Vibra och det gula Super-Vibrax med röda prickar på. Sedan så handlade jag även joggsakerna där d, totalt rint 250:- om jag inte minns fel.

image171


Självklart så glömde jag att jag hade slut på gäddtaffsar så de var jag inne på lunchen och köpte idag på sportfiskebutiken som ligger i Sundbyberg, det blev  3 stycken 23cm från Abu Garcia för 30:- så det var överkompligt. "Oturligt" nog så hade de den rullen hemma som jag är väldigt nyfiken på, en Shimano Nasci 2500 så jag vevade och klämde självklart på den och blev bara ännu mera kär. Den är vrålsnygg och har ett väldigt bra pris på 1300:-, det blir nog ett köp på en sådan till sommaren.



image173
Tänk er denna med nån snygg flätlina på, typ blå eller rosa...shit vad grymt det kommer bli. Det är alltså med denna rullen som jag tänk jaga större fisk med, gädda osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0