2008-08-01: Hamnen

Efter att ha varit först på Jormas och snackat med en kille från Team Einherjar och sen varit på Jaktia och köpt lite saker så åkte jag ner till hamnen för att provkasta lite.

Mycket fisk som vakade som vanligt men inget ville hugga, varken på jigg eller wobblers, spinnare provade jag knappt då jag gjort iordning en ny fin box till de som jag kan ta med mig i framtiden istället för hela dragväskan.

Kom ner en kille från Yara som jag snackade med, han jobbar med farsan och var tydligen fiskeintresserad han oxå så det blev en trevlig pratstund.

Imorgon hoppas jag på Bernshammar, trots att han inte rekommenderade det och Von Walden inte heller trodde direkt på det, men det borde finnas mycket fisk kvar sa hon då det inte är många som fiskat där så storfiskarna får väl göra ett försök om inte vädret är allt för jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0