2008-08-06: Karlstad

Idag blev det mera fiske i Klarälven och det är verkligen fint där, här lite morgonsol 5 minuters gångavstånd från min systers hus.




Smack, fiskarna som lever i strömmen i Klarälven är verkligen urstarka, mitt 8ft Ron Thompson fick en rejäl böj när denna abborren hoppade på mitt favoritdrag, denna blir det stekpannan för.




Undra om Yara har nått "renvatten"-utsläpp i närheten, en stor fisk kom flytandes på kvällen.








Allt man behöver ha med sig när man fiskar egentligen för plats i denna draglådan och jackan, kan inte bli smidigare.




2 abborrar blev det idag, en som jag släppte tillbaka då den var så liten, på kvällen så stekte vi våra 3 abborrar men det kommer bilder på det senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0