2008-04-17: Köpings småbåtshamn

Efter att fiskesuget varit stort under hela dagen så beger sig Storfiskare-Björn ner till småbåtshamnen i Köping direkt efter jobbet för att fiska i kvällsolen.

Det visar sig att han inte ska bli ensam om att fiska där på kvällen då 2 spinnfiskare och en flugfiskare även letat sig ner.

image192


De verkade lagom intresserade av fiske iofs på sättet de fiskade, går inte in djupare på det men det såg inte seriöst ut.

Riktigt fint nere i hamnen på kvällen, inte så många båtar som lagt ner än heller.

image193


Kvällssolen är helt underbar.

image194

Jag körde på med Super Vibrax och Wipp men det gav inte utdelning, mycket småfisk som hoppade vid utan men löjor har jag inte så mycket övers för så. 

Jag gav mig hem för att kolla på fiskeDRAG istället och snacka med Storfiskare-Per som även han ville fiska men inte hade tid just nu.

Kommentarer
Postat av: Bea

härliga sommarbilder ! :)

2008-05-06 @ 17:56:39
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Anonym

fina bilder :O)

2008-05-06 @ 18:05:30
URL: http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0