2008-05-15: Köpings hamn

Var bara tvungen att glida ut ett tag idag och prova mitt UL-spö som jag ännu inte provat. Jag drog ner till hamnen och kastade ut lite, väldigt skön känsla i det och man kastade rätt långt med de dragen jag provade.

Provade även att kasta en lite större spinnare än vad kastvikten rekommenderar och det gick fint det med, trots att spöt är så pass mjukt som det är.

Sen riggade jag om och jiggade idag och inget bottennapp så är riktigt nöjd. Att döma av jiggen så var jag nere i botten rätt ofta men fastnade aldrig så det är bra, men det blev heller ingen fisk.

image253

image255

image256


Så här ser det ut, riktigt fint och mycket skön känsla i det...kommer användas ofta i sommar.

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0