Fredagsnöje.

Idag så förberedde jag lite inför Norgeresan igen. Jag plockade fram 2 av de rullarna jag ska ha med till Norge. Den vänstra har jag lånat av Blomman.


image298


Nä men se så kul man kan ha, slita av all nylonlina från spolarna och göra ett stort trassel av det. Är det nån som vill ha trasslet så är det bara höra av sig till mig så fixar jag en leverans.

image299


Imorgon åker jag troligtvis till Runes Sport i Skinnskatteberg för att spola på ny lina, på Blommans spole blir det en 0,35 flätina och på min spole blir det en 0,20 flätlina tror jag. Sen ska jag även inhandla lite annat smått och gott.

Igår så lade jag en beställning på Rapala-byxorna i alla fall och jag tror jag kommer bli grymt nöjd med de...jag hoppas i alla fall det.

image300


Blev inget fiske idag för mig tyvärr, fick andra saker att göra så skulle inte hunnit med nån seriösare tur så skippade det istället, men i helgen blir det fiske 1 eller 2 gånger så vi ser fram emot att dra lite abborre.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-05-23 @ 13:18:47
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0