Storfiskare.blogg.se är nu lanserad!!!

Eftersom alla i dagens samhälle är beroende av bloggar, och måste ha en egen blogg så blev det ett självklart val att skaffa denna blogg.

Denna blogg kommer handla om storfiskare, sådana som mig själv och mina vänner som är med på dessa storartade fisketurer. Förutom att visa upp våra jättebamsingar till fiskar så kommer det finnas en del repotage av alla dess slag gällande fisk och fiske.

Att det just blev fiske som jag skulle blogga om kan jag tyvärr inte svara på, men antar att det har att göra med att jag...just det, fiskar rätt ofta.

Så välkommen till mitt liv som storfiskare, jag heter Storfiskare-Björn och mina vänner kommer presenteras i senare inlägg.

Ps. Den som läst detta och nu har skapat sig en uppfattning om att detta kommer bli en oseriös blogg har nu helt fått allt bakom flötet (gammal fiskeordspråk btw.) då denna blogg kommer hållas helt och hållet utan ironi, det vet vi knappt hur man stavar till. Ds.

Kommentarer
Postat av: Mankan

Haha.. rolig läsning.
Man får känslan av Kling o Klang i Pippi =)

2007-08-23 @ 22:06:04
Postat av: Storfiskare-Björn

Klart det är lite Kling och Klang, men jag väntar ju på att Piff och Puff ska med ut och dra ut gammelgäddan.

2007-08-24 @ 07:14:05
URL: http://storfiskare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0